Підсумки-2017, або  другий рік  – «не млинець, який нанівець»?


Є люди-авторитети, за якими слідкуєш в повсякденному житті, рівняєшся на них, порівнюєш себе з ними. І от коли один з моїх таких авторитетів «видав» підсумки 2017 року, я читала і тільки прицмокувала: «От молодець, от як же багато встигла, скільки роботи пророблено, які колосальні результати досягнуті!»

Ех, не те, що я.   Навіть думати не хочеться. Але сьогодні із ступору вивів  вебінар із розвитку особистого бренду. Кажуть,  перше що треба зробити, це розписати ретельно цілі на рік, як мінімум, але для того щоб визначитись з метою, треба розібратись із собою, виявити всі свої вміння і навички, отримані за останній час.

І тут понеслось… в хід пішов мій новий записник, якому і довелось все це витерпіти.

Але, як виявилось не все так погано!

Отже, мій 2017 почався у 2016, коли я кидалась з однієї крайнощі в іншу, читала всю знайдену профлітературу, писала всі можливі і неможливі тести, бралась за будь яку роботу і майже не спала ночами. Так от у кінці 2016, на конференції з копірайтингу намітилось світло в кінці безпросвітності. Знайшла наставника, записалась на курси.

А тепер саме цікаве. У 2017 я вперше для себе зробила:

  1. Закінчила курси з копірайтингу, зрозуміла свої можливості і перспективи.
  2. Розробила і запустила власний сайт-візитку, почала писати статті на професійну тематику, таким чином викладаючи по поличкам всі знання, які отримала за останні два роки.
  3. Привела до ладу сторінку у Фейсбуці, наважилась потрошку викладати свої думки на широкий загал (ой повірте, зробити це було не легко, я ж закостенілий інтроверт!).
  4. Зрозуміла, як можна викладати матеріал на бізнес сторінку, щоб все було в одному місці і створила її.
  5. Весь 2017 працюю у інтернет-магазині радіокерованих моделей, поступово піднімаючи свою планку.
  6. Спочатку це були прості описи товарних позицій, а далі:
  • ведення новинної стрічки,
  • потім підключились корисні статті в блог,
  • розробка контент плану і
  • пошук ключових слів до кожного тексту.
  1. Отримала доступ до адмінки сайту і стала сама викладати свої матеріали, так як я це бачу. Люблю, коли все гарненько і до ладу!
  2. Паралельно пропоную власнику розпочати емейл розсилку і вчусь в академії Email маркетинг у SendPulse Academy.
  3. Вивчилась, з теоретичної сторони підкована, переходжу до практики. Круто, коли спостерігаєш за покращенням поведінкових факторів на сайті і за зростанням конверсії. Значить є результат, це працює!
  4. Паралельно (вже і не знаю в якому ряду цієї паралельності) починаю роботу контент менеджера на порталі світоглядних новин Народний оглядач. Читаємо, перекладаємо, редагуємо, викладаємо на сайт корисну інформацію — гарна робота!
  5. А ще поряд (чи то пак знову паралельно?) пишу статті про квіткову символіку в китайському живописі і редагую статті в блог лікаря-остеопата.

Ви ще читаєте? І як вам перелік досягнень?

А, точно, я ще продовжую паралельно наповнювати свій сайт корисними статтями з теорії і практики копірайтингу.

А ще, я знову ж таки паралельно двічі з’їздила до Східниці на відпочинок, щоб «відволіктись», та почала регулярно ходити в кіно ( ну дуже вже затягує…).

Охо-хо! Ось тепер я задоволена, можна і в 2018 переступати!

А тепер, розказуйте , хто сміливий і здатний на власну препарацію?

Найкращий мотиватор — ми самі!

This slideshow requires JavaScript.

З Новим роком!

Статті в тему: 

Універсальний солдат чи вузький спеціаліст: аргументи копірайтера на тему професіоналізму

Стиль і манера письма. Як копірайтеру не втратити себе

Копірайтер в деталях, або як психотип впливає на професійні якості

Увага, розшук! Ідеальний замовник, де ти?

Чому не потрібно боятись конкуренції або принцип Парето в дії

Як почати нове життя, або все тільки попереду! Власний досвід

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *