5 вагомих причин, щоб звільнити замовника

5 вагомих причин, щоб звільнити замовника
Знайома картинка? А якщо подивитись на це з іншого боку…

«Гроші мене не хвилюють. Вони мене заспокоюють», — казала героїня одного одеського анекдоту. 

Але не всі гроші однаково солодкі. Про токсичних людей говорити не буду.

Розповім про власні критерії «прийнятності»: коли і з ким не варто мати справу, щоб потім зароблені кривавою працею грошики не вилазили боком.

1. Він не цінує ваш час. Це критично. 

Пообіцяв — не зробив/забув, довго не виходить на зв’язок, працює з позиції «тижкопірайтер» (ха-ха, чули про таку? Якось розповім).

Він зайнятий, а ви — вийшли погуляти. Це не серйозно, бо справа обопільна. З такою людиною краще не зв’язуватись.

2. Нема гарної комунікація. Це критично.

Ніхто не знає бізнес краще, ніж його власник. Тож ніхто краще про це не розповість, згодні?  Отже, якщо задаєте запитання, а відповіді нема – це погана ознака. Потім самі ж і вигрібатимете.

3. Не цінує вашу роботу. Це критично.

Коли людина з «тарганами в голові», але достойно платить — з цим, напевно, ще можна миритись. Але коли спілкування проходить в дусі «я і сам так міг би, просто часу нема» — оооооо! Це біда — треба втікати світ за очі від такого, з ним каші не звариш, а крові поп’є —будь здоров!

 4. Вам не подобається тематика. Для мене це критично.

Можна спробувати, можна постаратись…. Але якщо «не воно» — прощайтесь із замовником. Кіна не буде.

5. Вам просто не подобається людина.

Тут питання «критичності» кожен вирішує для себе. По великому рахунку — ну, не дітей же вам разом хрестити. Робота є робота. Хоча… 

Висновок: Клієнт правий не завжди. 

Фрілансери, пам’ятайте про свої переваги і вигоди! 

Шануймо себе, бо ми цього варті.

А зараз всім бажаю зустрічати приємних, розумних і обов’язково —платоспроможних замовників. Тоді і в нас, і в вас все буде гаразд!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *